Nov 16, 2016

Da sam ja režim...


piše: Miljan Kovač
Da sam ja režim, prekinuo bih sve odnose sa ovakvom Opozicijom. To je jedini način da ovakva Opozicija prekine sve odnose sa mnom.
Da sam ja režim:
-Ukinuo bih Skupštinu jer i onako sve odluke donosim u uskom krugu najbližih saradnika.  Zaključao bih vrata Parlamenta, pa bi poslanici Opozicije mogli da se okupe na skupštinskom platou. Mogli bi da se pretvaraju kao da bojkotuju skupštinu i kao da nisu tu došli jer su krenuli „tetki po lek“.
-Prije nego prekinem sve odnose sa ovakvom Opozicijom pozivao bih „lidere“ Opozicije da dođu kod mene na razgovor. Jednog sam zvao odbio me. Zvao bi i ostale da se ne ljute što njih nisam zvao. Došli bi oni  - dolazili su i prije.
-Prekino bih sve odnose i sa novinarima. Tako bi im omogućio da i oni konačno počnu da bojkotuju mene. Bio bi red nakon svih prijetnji i uvreda koje sam upućivao novinarima i novinarkama... Ne bih pozivao ni na svečane prijeme, jer ljudi jednostavno ne znaju da kažu:  „Neću, ne interesuju me tvoji prijemi, tiraninu, razbojniče, koji vrijeđaš naše koleginice i kolege, prijetiš, ostavljaš bez posla...“ Izuzetak bi bili zaposleni na RTRS-u, ATV-u, Srni, Glasu i Razglasu... Njih bi i dalje ugošćavao bez prisustva novinara kao i do sada.
-Struju bih poskupio najmanje 200%. Ukinuo bih penzije, boračke dodatke, plate zaposlenim u prosvjeti i zdravstvu bi prepolovio.  Poskupio bih naftu i naftne derivate, hljeb, lijekove, poreze, vodu, grijanje, prevoz... Tako bih sačuvao više miliona maraka za sebe, a niko se ozbiljno ne bi pobunio...
-Ukinuo bih facebook, twitter, viber... Razne portale što pišu svašta protiv mene i nazivaju me „nenarodnim“, a ja sam narodni režim, ja sam od naroda kupio glasove, a kupio sam i papke. Pa i papci su narodni. Papci iz naroda.. I svakim danom sve ih je više. Ne bih mogao sve ih ni uhljebiti, da nema Narodne Distribucije Papaka. Višak mojih papaka, njihova su briga...
-Da sam ja Režim, još više kredita bih uzeo od MMF-a, Rusa, Kineza... Vraćaće ih, jednog dana, neko kada ja više ne budem režim.
-Da sam ja Režim još više bih Srbovao, i pričao o odbrani Republike Srpske,  Rusiji, Srbiji, Putinu, Trampu...S Opozicjom bih kao i do sada igrao onu našu igru „ko će viši Srbin biti“, (a  trebala bi da se zove „ko će više namagarčen biti“). Nikada nam ta igra ne dosadi. Gubitnik se uvijek zna zove se Narod. I onaj što nas voli i onaj što nas ne voli, a ćuti. Ćuti i igra...
-Da sam ja režim, na javno mjesto bih postavio „Crnu knjigu“ mojih neprijatelja, i zabavaljao se dok Opozicija „razmišlja“ šta da radi, a buljuci anonimusa  bi da se (samo)upiše kao da je riječ o „upisu pilića“.
-Da sam ja Režim poželio bi ovakvom SzP da potraje što duže, jer dok je u njemu teško će mi se moći suprotstavljati i onaj što bi smio da mi se suprotstavi.
-Da sam ja režim,  ne bi oni meni pravili Vladu u sjenci. Ja „opoziciju“ u sjenci već imam...
Ali nisam ja režim. A nisam ni Opozicija. Ja samo imam žutu traku...
P.S. Opozicija može da mi se javi na e-mail ako im zatrebam. Neću reći režimu, ja sa njim nikada nisam ni imao odnose.